Regulamin serwisu tabqr.pl
                    § 1
                    Postanowienia wstępne
                    
                        - 
                            Serwis TabQR.pl dostępny pod adresem internetowym TabQR.pl, prowadzony jest przez Jakuba Kowalczyka
                                prowadzącego rejestrowaną działalność gospodarczą pod firmą
                                TabQR.pl Jakub Kowalczyk, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
                                Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP
                                9721317803, REGON 389131396, nazwa skrócona: TabQR.pl 
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
                            korzystających ze Serwisu i określa zasady korzystania ze Serwisu internetowego oraz zasady
                            i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Serwisu.
                        
§ 2
                    Definicje
                    
                        - Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach
                            Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
                            zawodową.
                        
- Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca rejestrowaną
                        działalność gospodarczą pod firmą TabQR.pl Jakub Kowalczyk, wpisaną do Centralnej
                            Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
                            właściwego ds. gospodarki, NIP 9721317803, REGON 389131396
                        
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
                            niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we
                            własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Serwisu.
                        
- Serwis - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
                            internetowym https://TabQR.pl/
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach
                            zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej
                            fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
                            porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
                        
- Regulamin - niniejszy regulamin Serwisu
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza
                            Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze
                            Sprzedawcą.
                        
- Konto - konto klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez
                            Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
                        
- Formularz kontaktowy - formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający zadanie
                            pytania lub złożenie zamówienia.
                        
- Produkt - dostępna w Serwisie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy
                            Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
                        
- Tabliczka TabQR - dostępna w Serwisie aluminiowa tabliczka z wygrawerowanym
                            kodem QR będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
                        
- Biografia - strona w serwisie poświęcona biografii i historii zmarłej
                            osoby.
                        
- Abonament – okres wskazany w Cenniku, regulaminie danej Usługi lub
                            w Specyfikacji Usługi, okres, w którym przesłana biografia jest aktywna i dostępna w
                            serwisie.
                        
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między
                            Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie
                            się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
                        
§ 3
                    Kontakt ze Serwisem
                    
                        - Adres Sprzedawcy: TabQR.pl, Jakub Kowalczyk, os. Zygmunta Starego 13/38, 60-684 Poznań
- Adres e-mail Sprzedawcy: serwis@TabQR.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 570 491 809
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 53 1140 2004 0000 3702 8131 6914.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w
                            niniejszym paragrafie.
                        
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8-18
§ 4
                    Wymagania techniczne
                    Do korzystania ze Serwisu, w tym przeglądania asortymentu Serwisu oraz składania zamówień na
                        Produkty i przeglądania biografii, niezbędne są:
                    
                        - urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu:
                            
                                - komputer stacjonarny
- laptop
- urządzenie mobilne
- tablet
 
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5
                    Informacje ogólne
                    
                        - Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
                            zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
                            działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą
                            techniczną Klienta.
                        
- Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
                            Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Serwisu możliwe jest albo po założeniu
                            Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych
                            osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
                        
- Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami netto (nie uwzględniają
                            podatku VAT).
                        
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt
                            dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest
                            informowany na stronach Serwisu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili
                            wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
                        
- W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową
                            (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
                        
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie
                            wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana,
                            a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach,
                            będzie podana w Serwisie w opisie Produktu.
                        
§ 6
                    Zasady składania Zamówienia
                    W celu złożenia Zamówienia należy:
                    
                        - wypełnić formularz kontaktowy (opcjonalnie);
- potwierdzić zamówienie przez pocztę elektroniczną i uzgodnić ją ze sprzedawcą;
- opłacić zamówienie w formie przelewu; (opcjonalnie)
§ 8
                    Oferowane metody dostawy oraz płatności
                    
                        - Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
                            
                                - Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, (InPost)
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, (DPD)
 
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
                            
                                - Płatność za pobraniem,
- Płatność przelewem bankowym
- Płatność online: szybki przelew, blik, karta debetowa lub kredytowa
 
§ 9
                    Wykonanie umowy sprzedaży
                    
                        - Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez
                            Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie internetowym zgodnie z § 7
                            Regulaminu
                        
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie
                            przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do
                            realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości
                            e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która
                            zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do
                            realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
                            powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
                        
- W przypadku wyboru przez Klienta:
                            
                                - płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą,
                                    Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od
                                    dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
                                
- płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
                                    płatności przy odbiorze przesyłki. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z
                                    umowy, tj. zamówienia produktów z płatnością za pobraniem i nieodebraniem jej oraz
                                    nieuiszczeniem opłaty w wymaganym terminie, Sprzedawca może żądać od Klienta zwrotu
                                    kosztów poniesionych za realizacje wysłania zamówienia.
                                
- 
                                    W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta, Sprzedawca ma prawo do potrącenia
                                    z zapłaconych
                                    przez klienta środków, kosztów poniesionych za realizację wysłania zamówienia.
                                
 
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez
                            Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego
                            paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
                        
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest
                            najdłuższy podany termin.
                        
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania
                            dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu
                            całego zamówienia.
                        
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
                            
                                - W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
                                    elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
                                
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia
                                    Umowy Sprzedaży
                                
 
- W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do
                            odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do
                            odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie
                            stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty
                            elektronicznej Klienta.
                        
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty
                            dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane
                            Klientowi na stronach Serwisu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie
                            składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową
                            Sprzedaży.
                        
- Serwis zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży bez szkody materialnej
                            dla Klienta oraz zwrot środków za zakup produktu w wybrany przez Klienta sposób.
                            Przedstawione w Serwisie produkty, ich opisy i ceny nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu
                            Cywilnego. Odstąpienie Serwisu od umowy kupna-sprzedaży z zawartej z Klientem może nastąpić
                            np. w przypadku kiedy producent nie posiada w swoim magazynie lub nie produkuje już
                            produktu, który Klient zakupił w Serwisie. W takim przypadku Serwis zobowiązuje się zwrócić
                            Klientowi środki za zakup produktu na zamówienie w wybrany przez Klienta sposób, bez
                            poniesienia przez Klienta strat materialnych.
                        
§ 10
                    Prawo odstąpienia od umowy
                    
                        - Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek
                            przyczyny.
                        
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub
                            wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
                        
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub
                            w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub
                            części.
                        
- W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony
                            (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
                        
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
                            Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia
                            przed upływem tego terminu.
                        
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez
                            przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na
                            stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
                            Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
                            niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
                            konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe
                        
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca
                            niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie
                            otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
                        
- Skutki odstąpienia od Umowy:
                            
                                - W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
                                    niezawartą.
                                
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie
                                    później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o
                                    odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
                                    dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
                                    Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
                                    oferowany przez Sprzedawcę
                                
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
                                    zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie
                                    zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi
                                    kosztami.
                                
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z
                                    powrotem.
                                
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
                                    Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
                                    Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle
                                    Produkt przed upływem terminu 14 dni.
                                
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu,
                                    jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie
                                    odesłany pocztą.
                                
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania
                                    z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i
                                    funkcjonowania Produktu.
                                
 
- W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym
                            trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w
                            opisie Produktu w Serwisie
                        
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
                            odniesieniu do Umowy:
                            
                                - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
                                    specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
                                    Na przykład gdy kupujący zamówi wykonanie indywidualnego projektu biografii u
                                    sprzedawcy,
                                
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
                                    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
                                    zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
                                    dostarczeniu,
                                
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
                                    krótki termin przydatności do użycia,
                                
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
                                    Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po
                                    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy
                                
- w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym
                                    Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
                                    odstąpienia od Umowy
                                
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
                                    swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
                                
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
                                    komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
                                    otwarte po dostarczeniu,
                                
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o
                                    prenumeratę
                                
- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
                                    jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
                                    upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o
                                    utracie prawa odstąpienia od Umowy,
                                
 
§ 11
                    Reklamacja i gwarancja
                    
                        - Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w
                            oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
                        
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
                            Regulaminie adresy Sprzedawcy
                        
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej
                            wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą
                            towaru.
                        
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
                            terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał
                            za uzasadnione.
                        
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3
                            niniejszego Regulaminu.
                        
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej
                            treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Serwisie.
                        
§ 12
                    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
                        roszczeń
                    
                        - Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych
                            sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych
                            procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich)
                            rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona
                            konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
                            internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
                            http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
                            http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 
                        
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
                            rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
                            
                                - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
                                    konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
                                    Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie
                                    sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
                                
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
                                    Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
                                    (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
                                    mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą
                                
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a
                                    Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
                                    konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
                                    konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
                                
 
§ 13
                    Dane osobowe w Serwisie internetowym
                    
                        - Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego
                            jest Sprzedawca.
                        
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu internetowego
                            zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w
                            celu marketingowym.
                        
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu internetowego mogą być:
                            
                                - W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu dostawy
                                    przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
                                    osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na
                                    zlecenie Administratora.
                                
- W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu płatności
                                    elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
                                    Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Serwisie
                                    internetowym
                                
 
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie
                            danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości
                            zawarcia tejże umowy.
                        
§ 14
                    Usługa Newsletter
                    
                        - 
                            Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na przesyłaniu newslettera zostaje
                            zawarta w momencie wyrażenia przez Klienta zgody na otrzymywanie newslettera, co może
                            nastąpić
                            przy Rejestracji lub udzielenie zgody konieczne jest w aplikacji "Moje biografie" aby
                            utworzyć
                            darmową biografię.
                            Umowa ta nie podlega opłatom i jest zawierana na czas nieoznaczony.
                        
- Z usługi newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty
                            elektronicznej
                        
- Usługa newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej,
                            wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o produktach i poradach
                            dotyczących
                            tabliczek z kodem QR.
                        
- 
                            Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera poprzez kliknięcie w
                            odpowiednie pole w wiadomośći lub wysłanie wiadomości e-mail na adres Sprzedawcy z prośbą o
                            usunięcie z listy mailingowej.
                        
§ 15
                    Postanowienia końcowe
                    
                        - Umowy zawierane poprzez Serwis internetowy zawierane są w języku polskim
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:
                            zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany
                            wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca
                            poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
                        
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
                            obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o
                            świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
                            osobowych.
                        
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
                            roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
                            dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.